کتاب های منتشره

  • اقتصاد سیاسی
  • موضوعات اجتماعی

جستجوی موضوعات منتشر شده

۱۳۹۰ مرداد ۱۵, شنبه

پيام تسليت به مناسبت درگذشت زنده ياد داد نوراني، انسان مبارز و مردم دوست كشور

با تأسف و اندوه فراوان در شام 22 سرطان 1390 اطلاع حاصل نمودیم كه زنده ياد دادنوراني مدير مسوول نشريه «پيشرو» و مرد آزاديخواه كشور در اثر سكته قلبي در شفاخانۀ وزير محمد اكبرخان، چشم از جهان بست و دوستان و عزيزانش را به سوگ نشاند.

انجمن اجتماعي زحمتكشان افغانستان با شناخت كاملي كه از اين شخصيت گرانمايه كشور داشت، مرگ او را نه تنها به حيث نويسنده توانا و شاعر مردمي بلكه به حيث نزديكترين دوست زحمتکشان كشور كه جايگاه ويژه اي در قلب آنان كسب كرده بود، یک ضايعۀ بس بزرگ ميداند و با باور کامل گفته می توانیم که مردم زحمتکش افغانستان بخصوص کارگران و دهقانان که هر روز قربانی جنایت های گوناگون می شوند، با درگذشت این مبارز، یکی از حامیان صدیق خود را از دست داده است.

وقتی اولین شمارۀ «زیار» به نشر رسید، زنده یاد دادنورانی از آن استقبال نموده و با علاقمندی فراوان ابراز داشت که از هیچگونه کمک و تلاش جهت غنامندی «زیار» دریغ نخواهد کرد. انجمن اجتماعی زحمتکشان افغانستان ضمن ستایش و تمجید از مبارزات و كارنامه هاي روشن اين انسان شجاع و طرفدار واقعی زحمتکشان، خود را در غم و اندوه خانواده، دوستان و هوادران او شریک دانسته و درگذشت اش را به تمامی زحمتکشان عزیز تسلیت گفته و راه او را درخشان و پر رهرو می خواهد.

یاد این حامی صدیق زحمتکشان گرامی باد!

هيئت رهبري انجمن اجتماعي زحمتكشان افغانستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر