کتاب های منتشره

  • اقتصاد سیاسی
  • موضوعات اجتماعی

جستجوی موضوعات منتشر شده

۱۳۹۴ اسفند ۲۵, سه‌شنبه

داعش، تفنگداران بیرحم و قسی القلب سرمایه داران علیه زحمتکشان



سرمایه داری به اساس ذاتش دشمنی عجیبی با زحمتکشان دارد. سرمایه داران در طول تاریخ، دشمنی خود را با زحمتکشان و کارگران و دهقانان در ویتنام، کامبوج، لائوس، کوریا، افغانستان، عراق، سوریه، لیبیا، کشورهای افریقایی و سایر مناطق جهان نشان داده است.

 اکنون که سرمایه داران جهانی تلاش می کنند تا چهره ظاهراً انسانی به خود بگیرند، کوشش می کنند تا جنگ های استعماری شان را از طریق قاتلان کرایی به پیش ببرند. در افغانستان نیز قاتلان کرایی، در خدمت استعمارگران جهانی قرار دارند و از هیچ جنایتی در حق زحمتکشان دریغ نمی کنند. جنگ کنونی افغانستان که یک جنگ ارتجاعی و استعماری  است، قربانیان اصلی آن زحمتکشان هستند. اکنون در کنار نیروهای رسمی که در خدمت ناتو و امریکا قرار دارند و این جنگ ارتجاعی را به پیش می برند، قاتلان کرایی مثل طالبان، حزب اسلامی و اکنون داعش با بیرحمی و قساوت تمام در خدمت سرمایه داران جهانی علیه زحمتکشان قرار دارند.

داعش، یکی از فاشیست ترین نیروهای است که بوسیله سرمایه داران جهانی برای کشتار و قتل عام زحمتکشان ایجاد شده است. جنایات این گروه فاشیستی در سوریه و عراق بر هیچ کسی پوشیده نیست، مقاومت جانانه شیرزنان کوبانی علیه این وحوش و جناوران، حماسه ماندگار عصر حاضر ماست.

اکنون جنایتکاران داعشی، روزگار توده های زحمتکش افغانستان را تیره تر ساخته است. اگر از یک سو استعمارگران ناتویی و امریکایی خلق ما را می کشند، اگر از یک سو یاران داخلی استعمارگران خلق ما را چور و چپاول می کنند، اگر از یک سو طالبان توده های مردم ما را سر می برند و کشتار می کنند، داعش و داعشیان جنایتکار از سوی دیگر خنجرهای خونین شان را بر گرده های زحمتکشان فرو برده، جنایت پشت جنایت می کنند.

ننگرهار، ولایتی که زیر چکمه های استعمارگران دردمند است، در انتحار طالبان سوخته است و چپاولگران بی وقفه غارت می کنند و می کشند، محلی برای جنایت داعشیان تبدیل شده است. نیروهای فاشیستی داعش که تسبیح در دست دارند، بی وقفه مردم را می کشند، به اسارت می گیرند و زنان و دختران جوان زحمتکشان را به اسارت برده به غلام بچه های خود به نکاح درمیارند. 

ناتو، امریکا، یاران داخلی و حاکم استعمارگران، قوماندانان بیرحم، قاچاقبران مواد مخدر، طالبان، حزب اسلامی، داعشیان و دولت های ارتجاعی منطقه همه و همه دست در دست هم داده، به یک نام و دیگر نام انسان های زحمتکش و فقیر و نادار را می کشند و می رنجانند. اینها به خوبی نشان می دهند که نقطه مشترک دارند: همه دشمن زحمتکشان هستند و همین کافی است که زحمتکشان علیه تمام این جنایتکاران با اتحاد و همبستگی صف آرایی نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر