کتاب های منتشره

  • اقتصاد سیاسی
  • موضوعات اجتماعی

جستجوی موضوعات منتشر شده

۱۳۹۴ اسفند ۲۵, سه‌شنبه

مواد مخدر، منبع ثروت اندوزی غارتگران و نابود کننده زندگی زحمتکشان



در کشوری که غارتگران خارجی حاکم باشند، قتل و کشتار و دربدری و نابودی زندگی زحمتکشان امر عادی به حساب میرود. اینجا هر چه جنایت و قتل و کشتار است بوسیله غارتگران و سرمایه داران صورت می گیرد و قربانی این همه جنایت و غارت و کشتار و قتل زحمتکشان تهیدست هستند. 

دولت افغانستان که بطور مطلق وابسته به غارتگران و تجاوزگران خارجی است، در آخرین آمار اعلان کرده است که تعداد معتادان افغانستان به بیش از سه میلیون تن رسیده است که زنان و کودکان نیز شامل آن می باشند. مواد مخدر، تولید و قاچاق آن جزوی از سودآوری جنگ استعمارگرانه کنونی است. طالبان فاشیست، داعشی ها و انگلیس ها و امریکایی ها و قوماندانان داخلی همه و همه در قاچاق  مواد مخدر دخیل هستند.

امپریالیست ها و غارتگران سرمایه همیشه تلاش میکنند به هر قیمت ممکن سود بدست بیاورند. مواد مخدر، یکی از منابع سودآور برای غارتگران به شمار میرود. همین است که با گذشت هر سال کشت تریاک و قاچاق مواد مخدر افزایش پیدا می کند و با گذشت هر روز تعداد معتادان کشور ما بیشتر می شود.

آماری که وزارت مبارزه علیه مواد مخدر به تاریخ 22 ثور 1394 نشر کرد، نشان می دهد که همه‌ی سه میلیون انسانی که معتاد به مواد مخدر شده اند، زحمتکشان تهیدست جامعه ما بوده اند که یا در اثر بیکاری و فقر و ناداری و یا هم در اثر جنگ و آوارگی معتاد شده اند. شماری از این معتادان از ایران برگشته اند، کشوری که در آن جمهوری آخوندهای جلاد حاکمیت میراند که ضمن کشتار خلق قهرمان ایران، کارگران افغان را به شکل بیرحمانه استثمار می کنند واز هیچ نوع آزار و اذیت کارگران خودداری نمی کنند.

جنگ غارتگرانه بلایی است که صدها بلای دیگر از آن زاده می شود. اعتیاد یکی از این هاست. غارتگران تلاش می کنند زحمتکشان را به دو علت به مواد مخدر معتاد بسازند. یکی برای سود آوری مالی و دیگری هم برای کشتن روحیه مقاومت میان زحمتکشان. اگر بطور مثال، سه میلیون معتاد افغانستان، روزانه به ارزش یک دالر مواد مخدر مصرف کنند، در روزی سود سه میلیون دالری از این طریق به جیب غارتگران می ریزد. در کنار این، اگر سه میلیون انسان که تهیدست و نادار هستند تخدیر شوند، یک کتله عظیمی از زحمتکشان را می سازند که از تحرک اجتماعی و مبارزه سیاسی به گودال مرگ تدریجی سوق داده می شوند و غارتگران و چپاولگران از بسیج و متشکل شدن آنان راحت می شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر