کتاب های منتشره

  • اقتصاد سیاسی
  • موضوعات اجتماعی

جستجوی موضوعات منتشر شده

۱۳۹۴ فروردین ۷, جمعه

پیام



پیام انجمن اجتماعی زحمتکشان افغانستان به مناسبت ششمین سالروز تأسیس
 پورتال "افغانستان آزاد- آزاد افغانستان"
دوستان عزیز و دست اندرکاران محترم پورتال وزین "افغانستان آزاد- آزاد افغانستان"!
هیئت رهبری انجمن اجتماعی زحمتکشان افغانستان درودهای خود را به مناسبت ششمین سالروز تأسیس پورتال وزین و مبارز"افغانستان آزاد- آزاد افغانستان" خدمت متصدیان و گردانندگان محترم پورتال تقدیم داشته و موفقیت های هرچه بیشتررا برایتان آرزو می نماید.

وضعیت اسفبار کشورما طوریست که از یکطرف قدرت های بزرگ استعماری و متحدانش با اشغال افغانستان و بمباردمانهای هوایی اش زحمتکشان ما را به خاک و خون می کشاند و از جانب دیگر طالبان این نیروی متحجر، عقبگرا و عوامل بیگانه ها با حملات انتحاری و بمب های کنار جاده یی از ملت ما قربانی می گیرند. به همین ترتیب بازی غصب قدرت سیاسی از طریق "انتخابات" فرمایشی و معامله گری های سیاسی دو طرف درگیر در "انتخابات"طی بیش از شش ماه ملت مارا به سوی بحران و بدبختی های بیشتر سوق می دهد.

 رسانه های وابسته به اشغالگران ابزار مؤثری برای تحقق اهداف استراتژیک آنان می باشد که تا به حال توانسته اند از این ابزار استفاده اعظمی در راستای اهداف خود به خصوص در افغانستان بنمایند. اما در مقابل رسانه های رسالت مند و مبارز نیز در داخل کشور یا خارج از افغانستان نقش مهمی را در بالا بردن آگاهی سیاسی مردم ایفا می کنند. بدون شک پورتال "افغانستان آزاد- آزاد افغانستان" یکی از رسانه های معتبر و رسالتمند می باشد که طی فعالیتش توانسته به خوبی از این آزمون به در آید. 

انجمن اجتماعی زحمتکشان افغانستان، سالروز تأسیس پورتال "افغانستان آزاد- آزاد افغانستان" را که مصادف است به خجسته روز استرداد استقلال کشور، به تک تک دست اندرکاران و قلم بدستان و همچنان هواداران پورتال تبریک گفته و موفقیت های هرچه بیشتررا برای گردانندگان آن آرزو می نماید.
موفق باشید
انجمن اجتماعی زحمتکشان افغانستان
28 اسد 1393

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر